Sugen på Iphone

Just nu är jag riktigt sugen på att skaffa en Iphone, jag hoppas att jag har jobb till sommaren så jag får råd.
Det jag gillar mest är den stora skärmen, mängden minne och accelerometern som känner av hur man håller telefonen och anpassar innehållet.
En häftig grej är att mjukvaran är operativsystemet Mac os X med modifikationer. En mobil enhet som klarar det finns det mycket kräm i. Andra grejer är att man kan surfa på hemsidor som på en dator, installera program och kolla film.

en gajdad tur, kolla in den här → filmen
iphoneinfo.se → Är en sida jag ofta kollar in för att läsa nyheter och följa Iphons resa till sverige.


 



Kommentarer
Postat av: Henkee

vill ha Iphone :D

2008-05-02 @ 21:48:40
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: bella

den är sjukt nice iallafall! dessvärre har jag en tendens att tappa
mobiler i golvet, och det känns ju inte så smart att köpa en sprillans ny iphone då liksom ^^

2008-05-27 @ 14:39:22
URL: http://brutalabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0